Selasa, 26 Agustus 2014

på dessa platser för timmar.

Medan tv-annonsörer hastigt försöker erövra TiVo® och få folk att faktiskt titta på sina annonser, kan en ny typ av snabba tillväxtmedier vara precis vad de letat efter.

De nya medierna som kan rädda dagen för annonsörer som vill återta förlorade tittare kallas "pixel annonser". Pixel annonser finns på webbplatser som säljer mikro annonser dimensionerade 10 i steg om 10 pixel. De små annonser placeras pixel annonsplatsens startsida och länk till webbplatserna för de olika annonsörer.

Här är domänen för InnovativePixelPage (www.innovativepixelpage.com) en ledande mikroannonsplatsen . Pixel baserade annonser som ursprungligen utformades av av Alex Tew i Storbritannien, blev populär med lanseringen av Tew s Million Dollar Homepage (www.milliondollarhomepage.com) i början av september och catering att huvudsakligen europeiska företag och konsumenter. Men USA-baserade annonsörer hade ingenstans att fram till ankomsten av InnovativePixelPage.

Medan tv och andra så kallade mainstream media annonsörer försöker desperat att göra annonser som kommer att ses av konsumenterna alls, är pixel annons webbplatser som InnovativepixelPage och MDH ligen lockar tusentals tittare dagligen som kommer till sina webbplatser bara för att titta på annonser.

Faktum genomsnittliga besökare att innovativepixelpage.com titta på minst 4-5 annonsörer med varje besök. Faktum rapporterar vissa annonsörer fördubbla sin webbplats trafik på några dagar tillsammans med kraftigt ökad försäljning.

Mikro annonser är fängslande på grund av sin ringa storlek. I grund och botten nyfikenhet tvingar dig att titta på dem och ta reda på vad de är. Denna författare tillbringade ca 5 minuter per besök på var och en av platserna ovan "pixeling" (svävar över och klicka på annonser). Jag bokmärkt många av platserna och lämnade sidor öppna så jag kunde gå tillbaka och klicka på annonser som jag inte sett ännu under hela dagen. Det är helt beroendeframkallande. Jag minns att ha en liknande tillägg när Tetris släpptes.

Pixel annonser kan också hjälpa många annonsörer att nå den eftertraktade eko-boomer generation som är notoriskt cynisk och avogt inställt till reklam. På grund av deras "söt & kelig" och off-beat natur, annonser pixel är ett idealiskt verktyg för att göra reklam för denna demografiska.

Peter Hill, skapare innovativepixelpage.com kommenterade, "Det är en virvelvind," med hänvisning till de många annonsör kallar In Touch har fått. Cefail är också förvånad över att när besökare klickar på annonsörens annonser, "de är på dessa platser för timmar. Redan är killarna som köpte de första annonserna rapporterar enorma volymförändringar."

Echo-boomer, musiker och rock blogg ägare Biskop Dolarhyde kommenterade: "... flödet av ny trafik till min webbplats hållit stadigt med min 2.000 pixelblock som fortfarande många mindre än din genomsnittliga internetannons. Ingen bannerannons jag någonsin köpt, även vid MÅNGA gånger större, har ut-utfört Pixel Bay mikro annonser. Jag är glad att säga att ungefär hälften av min trafik för den första veckan kom från Pixel Bay. Jag planerar att köpa fler små block för att strö sidan. Jag är exalterad över andra kreativa sätt jag kan använda dessa mikro annonser för att marknadsföra min webbplats ".

För att sammanfatta det: annonser pixel är perfekt för annonsörer som är intresserade av att få sina annonser verkligen tittat på och massor av kul för konsumenterna att utforska. Dessa mikro annonser är framtiden för reklam och en win-win runt.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar