Selasa, 26 Agustus 2014

å den här, som jag

Har du någonsin titta på en film som du tycker är utmärkt och undrar varför filmer som Titanic är de att fängsla uppmärksamheten hos den större allmänheten? Jo, det gör jag inte. Människor är löjligt och deras musiksmak och film är ännu värre. Men, om det fanns ett fall punkt som vi skulle kunna diskutera en stund, filmen som är på mitt sinne är Go. Medan jag är inte säker på att det skapat några historiska filmiska genombrott, jag berätta detta; Jag verkligen, verkligen haft mig själv för ett par timmar tittar den filmen.

En scen som jag särskilt gillade var när killen från Party of Five och hans pojkvän gick för att äta middag på polis hus. De trodde att killen och hans fru att slå på dem, men de visade sig helt enkelt försöka rekrytera dem för Amway. Jag älskar det. Jag tror att Amway är lustiga och jag verkligen gillar deras stil-oversell och under leverera ... och det är bara till sina anställda.

Detta nätverk marknadsföring företag är stor. I själva verket är jag lite skjuta upp att jag måste hålla med bara en anekdot på den här, som jag verkligen kunde släppa några pärlor som tack och lov har kommit in i mitt liv på grund av nätverksmarknadsföring eller multilevel marknadsföring.

Vad kommer in folk? Jag menar vid vilken tidpunkt gör någon släppa drömmarna de hade som barn och besluta att vägen till personlig och karriär framgång är genom pyramidspel och säljer produkter till deras familj och vänner? Detta är vad som händer när människor helt gå i kyrkan. Folk naturligtvis är i sig bristfällig, lämnar oss med ett ihållande lust att fylla vissa tomrum i våra sinnen med något att tro på. Du kan ta droger och ignorera det, kan du läsa böcker för att inse att det helt enkelt en brist och därigenom övervinna den , eller så kan du göra det varje samhälle har gjort i mänsklighetens historia och utnyttja religionen. Men, visar det sig att en annan åtgärd för mänsklig ofullkomlighet utmanar dessa tids hedrad tekniker ... nätverksmarknadsföring. Så, om du inte vill köpa din kusins ​​hokey produkter för sin brist på kvalitet, att det är ditt bidrag till deras psykiska välbefinnande. God gärning för dagen ... gjort.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar